2013年5月23日 星期四

<日式料理> 日式牛肉飯 - 牛丼 (附食譜)



我呢....其實係牛魔王黎架
超吸鍾意食牛囉
肥牛, burger, 牛腩, 牛扒.....
我全部都好鍾意囉

我知我知,唔好食咁多牛肉吖嘛
食得多燥吖嘛
食得多對皮膚又唔好吖嘛
但...但鍾意食好難忍口囉
最多敷多兩塊masks補返數啦~

就係因為我鍾意食牛
所以曾經有一段時間係好鍾意食吉野家牛肉飯既
咁而家有煮開飯喇喎
就唔駛幫襯吉野家啦
自己整一樣好easy~~

材料:
白飯 2碗
美國切片肥牛 350g
洋蔥 半個
Sukiyaki汁 4湯匙
水 4湯匙
牛油 10g

做法:
1. 肥牛用Sukiyaki汁醃20分鐘
2. 洋蔥切絲
3. 細火用牛油起鑊爆香洋蔥盛起
4. 轉大火加入肥牛快炒
5. 加入水炒兩下再連洋蔥回鑊炒勻
6. 鋪上飯面食得
(如果唔怕食生雞蛋既話
可以打隻蛋上飯面食架
又或者煎隻太陽蛋放上面都得)

沒有留言:

張貼留言