2013年5月5日 星期日

<西餅甜品> 南北杏冰糖雪耳燉木瓜 (附食譜)


 



自從被一眾朋友毒害成功
愛上法國品牌煮食用具Le Creuset 之後
即刻對煮野食興趣大增
其實我近呢一年煮多咗好多野食
不係我的唔起個心日日寫blog同大家分享我既煮意啫

早兩日突然醒起
新買既soup bowl返咗屋企成個月
但我都冇理過佢地
咁不如搵d野燉下啦
最後決定整個冰糖雪耳燉木瓜嘆下

又係容易整既野
用29Oval入面放兩個湯盎仔燉
兩個鐘左右有得食
同老公一人一盅唔駛爭

材料:
木瓜仔半個(我用馬來西亞木瓜)
雪耳一大隻
南北杏2-3茶匙
滾水適量
冰糖適量

做法:
1. 雪耳浸林清洗乾淨分成數份
2. 木瓜去皮去籽切件
3. 南北杏洗淨備用
4. 先於大煲內煲一煲滾水(大概為湯盅高度一半再多少少)
5. 所有材料(除冰糖)放入湯盅備用
6. 大煲水滾後將湯盅放入煲內,轉細火燉1小時
7. 加入冰糖多燉15分鐘
8. 熄火焗40分鐘即成

沒有留言:

張貼留言