2013年5月28日 星期二

<中華料理> 梅子蒸排骨 - LC無水蒸 (附食譜)


排骨呢....最常見既整法都係豉椒蒸架啦
但係我唔食豆豉架
所以我好憎豉椒排骨
(係呀,又唔食呀
遲下你地就會發現我有幾廿百萬樣野唔食架喇)

咁我當然唔會因為唔食豆豉
就以後都唔食排骨啦
之前我有試過照整豉椒排骨
不過就原粒豆豉咁蒸囉
唔整豆豉蓉好似冇咁大陣豆豉味嘛

唔...但我始終唔多鍾意
所以我印象中
呢3年黎豉椒排骨係我屋企只出現過3次
其中有兩次仲要係整煲仔飯
係咁易落幾粒
食既時候又"了"返晒出黎嗰隻

唔食豆豉排骨可以點?
梅子排骨囉
仲好食呀我覺得
酸酸地送飯一流啦
加上老公又鍾意食d酸酸地既野

材料:
排骨 300g
梅子 4粒

做法:
1. 梅子去核切開備用
2. 排骨洗淨,用梅子、生抽、糖、麻油、料理酒、胡椒粉、生粉和2湯匙水醃半小時
3. 排骨放入LC 22 buffet內蒸熟即成(無水蒸密碼355)

小貼士:
1. 買排骨我鍾意買軟骨位附近既,因為會淋d
2. 梅子一般糧油雜貨店有售,一樽樽既,用唔晒擺雪櫃就得喇
3. 如果平時隔水蒸既,醃排骨時就唔駛落水喇

沒有留言:

張貼留言