2013年5月28日 星期二

<西餅甜品> 核桃露 (附食譜)


 


自從屋企有咗個攪拌機之後
真係可以整多咗好多野
好多中式糖水都用到佢
整西湯又要靠佢
仲可以用佢黎攪肉碎
真係方便到暈

亦都係因為有咗佢
我整中式糖水既意欲先大增咋
上次整咗蛋白杏仁茶
今次就試下整核桃露啦~

其實我本身都唔鍾意食中式糖水既
椰子糊同杏仁茶除外啦
但我老公就超鍾意食喎
咩紅豆沙,綠豆沙,芝麻糊,核桃糊,花生糊
真係樣樣佢都啱

見佢鍾意我先勉為其難整俾佢食
而且我仲要喺嗰大堆唔食既糖水入面
揀一款我最接受到既黎整
因為....我冇理由淨係整黎俾佢食
自己唔食咁笨架嘛

好啦,揀完一大輪終於揀咗核桃露
懶健康咁補腦補腎架
用LC 18 Risotto整兩碗啱啱好
我其實未食過核桃露唔知應該係咩味
整完出黎老公話都似平時街食既
係冇咁甜喎
咁咪啱囉,食咁甜唔健康呀~~

材料:
去衣核桃 200g (我買咗美國核桃)
米 2湯匙
水 700ml
冰糖 適量

做法:




1. 米洗淨用水浸最少4小時
2. 煲一煲水,水滾後加入核桃過一過水即撈起
3. 吸去核核上既水份
4. 燒熱鑊,白鑊爆香核桃
5. 核桃,米及600ml 水加入攪拌機打至細滑
6. 核桃漿倒入豆漿袋隔渣
7. 隔渣後既核桃漿加100ml水加入冰糖煮滾(期間要不停攪拌)
8. 煮滾後熄火,繼續攪拌至泡沫完全消失即成

小貼士:
1. 煲核桃露時千期唔到走開,因此好似煮豆漿一樣,一滾起就會嘔晒泡,好易滾瀉
2. 唔鍾意炒核桃,可以炸或者焗都得

2 則留言: