2013年6月18日 星期二

<洋式料理> 醬燒豬仔骨 - BBQ Ribs (附食譜)


 
 

個人繼續病繼續冇精神
九唔搭八仲開始咳添
明明見熱氣食藥食得多燥先飲涼茶
點知又寒得滯咳?!?
殺死我罷......

病一病搞到我冇心機寫blog
積積埋埋好多食譜save咗喺個人腦度
不過就黎唔記得咁多喇
睇怕呢幾日都要努力d
寫返低晒出黎先得

呢排好似整咗好多西餐呀呵
表面睇黎係啦
其實中式野我都有煮架
不過整d太簡單既野就廢事post出黎啦
反正大家都應該識整
post出黎又冇人睇會唔開心架嘛~~

所以呢....我都係繼續share西餐食譜啦
今次黎個醬燒豬仔骨
查實我唔多食豬仔骨架
因為試過去意粉屋食
條骨有臭豬味既.....
但老公又好鍾意食喎
咁又即管試吓整啦.....

材料:
豬仔骨 1大條
燒烤醬 6湯匙
喼汁 2湯匙
茄汁 3湯匙
糖 2湯匙
蜜糖 2湯匙
白酒 1湯匙
百厘香 3-4條

做法:


1. 豬仔骨洗淨印乾水份備用
2. 將所有調味料(蜜糖除外)撈勻,並倒入保鮮袋中
3. 豬仔骨放入已有調味料之保鮮袋中,入雪櫃醃最少2日
4. 預熱焗爐180度
5. 豬仔骨用鍚紙包好,入爐焗30分鐘
6. 之前醃肉醬料加入蜜糖攪勻
7. 除去錫紙,將豬仔骨放於焗盤上,並掃上蜜糖燒烤醬入爐繼續焗
8. 之後每10分鐘再於豬仔骨的兩面塗上蜜糖燒烤醬再焗
9. 重覆以上步驟2-3次至豬仔骨完全熟透即成(約30-40分鐘)

小貼士:
1. 豬仔骨我喺Taste買得到
2. 燒烤醬於各大超市有售,不過真係要大間果d,細間好多時都冇

沒有留言:

張貼留言