2013年6月2日 星期日

<洋式料理> 雜菌忌廉湯 (附食譜)


前排喺面書見朋友整咗黑松露雜菌湯
見到好似好吸引
心思思又想自己試下整
難得而家有個blender喺屋企
梗係想用盡佢啦嘛

其實我唔食菇架(除咗金菇)
但我估雜菌湯我會接受到呱
到底有咩分別?有架!
我唔食菇係因為我唔鍾意咬落口時個texture
咁湯都攪爛晒d菇咯
咁咪可以入到口囉~

不過又有另一個問題
黑松露....朋友話加黑松露醬喎
樓上有我賣.....
但我果日實在拎住太多野喇
我無力再行去樓上買樽醬囉

唉,算罷啦
算既意思唔係我唔整個湯喎
而係唔加黑松露醬咋
我估就咁雜菌忌廉湯都應該好正

材料:
鮮雜菌 300g
淡忌廉 100ml
清雞湯 300ml
洋蔥 1/4個
蒜頭 2瓣
牛油 25g
迷迭香 1條
黑胡椒 少許

做法:

1. 鮮雜菌洗淨吸乾水份備用
2. 洋蔥及蒜頭去衣切粒
3. 細火加15g牛油起鑊,爆香雜菌及蒜頭
4. 已炒香的雜菌及蒜頭放入攪拌機,加入雞湯及迷迭香打至幼滑
5. 煲加入餘下牛油,爆香洋蔥
6. 加入已打滑既雜菌湯煮滾
7. 加入淡忌廉滾起後灑上黑胡椒
8. 上碗於湯面上加少少淡忌廉即成

小貼士:
1. 鍾意咩菌就用咩菌,我用咗白磨菇,秀珍菇同唔知叫咩名既日本菇
2. 迷迭香可以唔落或以乾既雜香草代替

沒有留言:

張貼留言