2013年6月18日 星期二

<洋式料理> 香蒜火腿絲意粉 (附食譜)

哈哈,其實我真係好鍾意食意粉架
雖然睇落好似好簡單
整落又確實又係好容易
但我唔覺得會比煮飯快好多囉

點解咁講呢?
可能你真係會整得好快
但我整既話就一定唔快囉
因為.....我個人慢吖嘛
我整乜野都慢條斯理
好似雕花咁架.......

即係話無論我識整幾多野食
又或者整得幾好味都好
我只可以喺屋企慢吞吞咁煮俾老公食
開餐廳?永不可能
俾客鬧死都未有得食呀,咔咔

記得舊年開始學整麵包
初班第一堂既其中一款包
係蒜蓉包喎
咁阿sir當然會教埋我地點整個蒜蓉餡啦
自始之後,我就好鍾意用呢個蒜蓉餡黎整意粉囉~
今次既香蒜火腿絲意粉都係靠佢架喇

材料:
意粉 150g
火腿 3大片
青椒 半個
洋蔥 半個
露荀 5條
溶牛油 4湯匙
蒜蓉 2湯匙
雜香草 2茶匙
芝士粉 1茶匙
鹽 1/2茶匙
橄欖油 1湯匙

做法:


1. 火腿,洋蔥,青椒及露荀切條備用
2. 所有調味料(除橄欖油)撈勻備用
3. 煲一煲水,加鹽,水滾後加入意粉煮2分鐘
4. 熄火加蓋焗6分鐘,撈起意粉瀝乾水份
5. 細火用橄欖油起鑊,加入洋蔥炒香
6. 再加入火腿及露荀炒至金黃
7. 倒入意粉輕炒幾下,加入已撈勻之調味料炒勻
8. 最後加入青椒快炒一會即成

小貼士:
1. 150g意粉煮出黎唔夠兩個人食架,如果只煮一味意粉,最少用200g意粉
2. 溶牛油做法:可將牛油放入碗中,再將碗浸入熱水至牛油完全溶化或將碗放入已預熱之焗爐中(150度)
3. 將火腿改用肉碎,便成了香蒜肉絲意粉

沒有留言:

張貼留言