2013年6月24日 星期一

<日式料理> 日式滑蛋雞肉飯 - 親子丼 (附食譜)

繼續唔煮中菜....
唔知老公會唔會掛住中菜呢?
哈哈,反正我問佢想食乜既話
佢都會答我話冇所謂架啦
所以我唔會理佢咁多架
我自己想食乜就整乜囉

我不嬲都鍾意食日本野架嘛
咁即係又係時候花d時間學吓整日本野啦
其實大家都知架啦
日本菜唔係淨係得壽司剌身架嘛

平時去d居酒屋食飯
都見到有好多唔同既小食同飯麵既
好啦,等我又慢慢遂樣學吓啦
當然我會試過味道ok先會同你地分享recipe啦~~

今次試整咗滑蛋雞肉飯(日本人叫既親子丼)
算係ok易整啦
不過個蛋面我煮耐咗少少
感覺唔夠滑漏呀
下次一倒隻蛋落去就熜火至得

材料(2人份):
白飯 2碗
雞扒 2塊
洋蔥 半個
雞蛋 3隻
日式醬油 3湯匙
味醂 5湯匙
料理酒 3湯匙
鰹魚粉 1小包
水 200ml
番茜 數條

做法:


1. 雞扒洗淨吸乾水份,用鹽,胡椒粉,麻油及糖醃15分鐘
2. 洋蔥去衣切絲備用
3. 雞蛋輕輕攪幾下(不必將蛋白蛋黃完全混合)
4. 水及鰹魚粉加入鑊中,以中火煮滾
5. 之後加入醬油,料理酒及味醂再煮滾
6. 加入洋蔥及雞肉,滾起後轉細火加蓋煮至雞肉熟透
7. 將蛋液淋上雞肉面,熄火加蓋焗15秒(我煮咗幾秒先熄火焗,但蛋似乎太熟了)
8. 於飯面淋上滑蛋雞肉,並加上番茜作裝飾即成

沒有留言:

張貼留言