2013年6月13日 星期四

<日式料理> 日式咖哩野菜湯烏冬 (附食譜)

 
 
 

呢幾日真係病到死死地
今日都仲喺屋企攤屍中
乜都唔想做邊度都唔想去
明明開頭都只不過係發燒
點解之後會扁桃腺腫埋先?
一扁桃腺腫就痛埋上頭同眼度架喇喎

都算喇,食兩日藥應該冇事架
搞乜尋日仲開始瀉先?
我又有食錯野咩??????
點解點解點解?
病到我尋日同老公出街買餸
都買到黑面而回.....

其實我呢幾日病住都繼續有煮飯(好老婆)
餵到老公飽飽架
不過係冇心機寫blog囉
又儲起咗一堆餸排住隊等出post
好啦,家陣咁得閒坐喺度 (食咗藥竟然瞓唔到)
咁又繼續分享吓食譜啦

唔知大家記唔記得有間烏冬店叫赤丸
N年前一開既時候長期排長龍
想當年我都有做過傻仔
排成四五十分鐘隊
為既係一碗咖哩烏冬

而家我當然唔會排啦
見到條龍都掉頭走啦
(其實好耐都冇去過
唔知仲要唔要排隊)
要食咪自己整囉
簡單易做架
一個人時與其食公仔麵,不如整咖哩烏冬

材料 (1人前):
烏冬 1個
咖哩磚 4格
洋蔥 1/3個
甘荀 1條
水 400ml
橄欖油 1湯匙

做法:


1. 洋蔥去衣切條,甘荀洗淨切大粒
2. 中火用橄欖油起鑊,爆香洋蔥及甘荀
3. 加入水,滾起轉細火加蓋煮20分鐘
4. 放入咖哩磚煮5-10分鐘
5. 最後放入烏冬煮熟即成

小貼士:
1. 咖哩磚於各大日式超市有售, Aeon 12蚊店都有
2. 水既多少可自行加減,水多湯底會稀d囉
3. 除咗野菜,仲可以加肉類,好似牛同雞,如果牛既就最黎先落,如果雞就可以一開始同洋蔥甘荀一齊落

沒有留言:

張貼留言