2013年6月6日 星期四

<洋式料理> 香草檸檬焗春雞 (附食譜)



 


唔知大家有冇留意
近排HSBC card holder去商場買書有折呀
我唔記得係7折定8折喇
總之有得平啦
好似去到6月9號就完喇

就係因為有得平
我呢個書怪咪又走去望吓
睇吓有咩抵買囉

咁我呢排好努力咁煮飯吖嘛
又唔想成日都淨係整中菜咁悶
都喺時候買d西餐既cook book
學吓點整多d野啦

係咁易打個轉又執到幾本cook book
返屋企即睇
仲好快咁決定埋試整乜野添
星期日即整埋

今次整咗焗春雞
本cook book其實係教人燒春雞既
for bbq用吖嘛
但屋企整又邊有得燒
所以咪試吓焗囉
同埋我都改咗少少個recipe先整呀

焗完出黎香噴噴
雞肉滑嘟嘟一d都唔鞋
配埋自家製醬汁點黎食
酸酸地好好味呀~~

材料:
春雞 2隻
檸檬 2個
百里香 數條
羅勒葉 十數片
黑胡椒 少許
原味乳酪 半杯
海盬 1湯匙

做法:


1. 春雞洗淨抹備用
2. 檸檬洗淨,皮磨成茸,另果肉榨汁
3. 於春雞內內外外塗上海鹽及檸檬汁 (1.5個檸檬份量)
4. 檸檬茸及香草塞進春雞內醃最少半小時
5. 預熱焗爐200度
6. 春雞放於焗盤上並灑上黑胡椒
7. 入爐每邊焗12-15分鐘即成
8. 另餘下之檸檬汁,以一比一份量加入原味乳酪,加少許香草及黑胡椒攪勻便成醬汁

小貼士:
1. 如果想雞皮脆口,可入爐前薄薄塗一層油
2. 焗既時間視乎雞既大細,我今次隻春雞較大,所以每邊焗咗16分鐘
3. 唔用新鮮香草可改用乾既雜香草,但用新鮮既真係香好多架

沒有留言:

張貼留言