2013年6月26日 星期三

<洋式料理> 雜菜餐肉扭扭粉 (附食譜)

人煮飯我煮飯
喺屋企煮飯既原因
除咗覺得屋企附近d餐廳已經食到厭之外
仲諗住自己煮冇咁油膩
好似會健康d吖嘛

但係.....我煮咗飯之後.....
我同老公都越黎越肥囉
點搞呀?我已經唔係大魚大肉架啦
點解體重會直線上升先?!?
點解點解點解呀??????
唔通我煮既份量太多.......

唉....唔知喇.....
既然係咁,久唔時要再食得簡單d
希望唔好再重落去啦
(我已經唔期望自己會瘦得返)

所以呢,有時我都會煮吓通粉囉
咩話?通粉駛乜我教?
你地睇埋落去先啦
係....本身我係想煮餐肉通粉既
但我後尾醒起朋友幫我喺iherbs買咗支菜base返黎
又發現屋企仲有d洋蔥甘荀等等等既野
所以改咗整雜菜扭扭粉呀~~

估唔到支菜base幾好味呀
個扭扭粉老公食咗幾啖之後
大讚個湯底似華嫂個番茄湯底呀
有興趣既朋友都去訂返支返屋企試吓啦~~

材料 (2人份):
扭扭粉 130g
午餐肉 1罐(細罐)
甘荀 2條
洋蔥 半個
車厘茄 200g
露荀 12條
水 1L
vegetable base 4茶匙
橄欖油 1湯匙

做法:


1. 甘荀,露荀洗淨切粒,車厘茄開邊備用
2. 洋蔥去衣切條,餐肉切粒
3. 開中火加入橄欖油於煲中,滾油後加入洋蔥爆香
4. 加入甘荀炒2分鐘
5. 倒入水及vegetable base,煮滾後加入車厘茄,轉細火煮25分鐘
6. 轉中火加入扭扭粉煮8-9分鐘(加蓋)
7. 加入午餐肉及露荀粒,滾起後熄火加蓋焗5分鐘即成

沒有留言:

張貼留言