2013年6月21日 星期五

<中華料理> 蒜蓉牛油雞翼 (附食譜)

 真係好似冇食中餐好多日喇
都係時候做返個中國人喇
其實我唔係唔鍾意食中菜
只不過係我唔食既野有太多
識整既野又太少啫

有時真係坐喺度諗幾個鍾
都完全諗唔到食乜好架
你地千期唔好叫我出去街市有咩買先決定整乜呀
我個人懶有計劃咁架
即係唔諗定先就出咗去
分分鐘行成粒鐘之後都空手而回架

好似今次咁.....食中餐喎....
諗到頭都大
最後......醒起冰格仲有一磅雞翼
咁不如就雞翼啦
(冇idea時我最鍾意就係清雪櫃
唔駛專登去買之餘又有得食,幾好)

不過雞翼都有好多整法既
開頭想瑞士雞翼架
但屋企好似唔夠材料做汁底
咁又諗不如就咁醃鹹佢煎啦
但我自己又唔多鍾意食
蜜糖雞翼又成日都食
最後決定又試新野
整蒜蓉牛油雞翼先

材料:
雞翼 12隻
魚露 3湯匙
料理酒 1湯匙
糖 半茶匙
胡椒粉 少許
牛油 30g
蒜蓉 2湯匙
檸檬草乾 少許
炸粉漿 適量

做法:


1. 雞翼洗淨抹乾,用魚露,糖,酒,胡椒粉及檸檬草乾醃1小時
2. 跟炸粉包裝指示加水開一碗炸粉漿
3. 燒一鍋油,雞翼沾上粉漿後放入油中炸至金黃
4. 用廚房紙吸去雞翼上多餘之油份
5. 細火用牛油起鑊,加入蒜蓉炒至金黃色
6. 加入雞翼回鑊撈勻即成

小貼士:
1. 炸粉我用日式炸粉如日清及昭和粉,各大日式超市有售
2. 如果想牛油味濃d,可於雞翼回鑊後再加牛油多炒一會才上碟

沒有留言:

張貼留言