2013年6月8日 星期六

<洋式料理> 烤香草豬扒 (附食譜)



行開一田見到冰鮮豬扒
先發現原來我N年都整過豬扒啦
買兩塊豬扒返去煎都好喎
而且又可以用個LC Grill Pan
俾自己再好好練習一吓用Grill Pan既技巧

有咩技巧??
講緊煎格仔扒囉
明明見人地煎得好鬼靚
d格仔好分明架喎
但我上次用黎煎牛扒
Sorry呀,完全失敗囉
一個格仔都冇......

好啦,今次用豬扒再戰grill pan
又可以試下LC谷友大讚好用
大讚神奇既鹽麹黎醃吓塊豬扒
睇下係咪真係會令塊豬扒鬆軟d先

測試結果.....
驚喜欠奉....我食唔出塊豬扒有咩唔同
即係同用鹽醃口感一樣
係我唔識用??定真係冇分別架呢......

至於隔仔扒....
同樣宣告失敗
塊豬扒食得架,冇問題
係做唔到我想要既樣囉
到底係我每邊都煎得唔夠耐定係咩原因呢?
睇黎要繼續努力試喇~

材料:
豬扒 2塊 (約200g)
鹽麹 20g
百里香 數條
黑胡椒 少許

做法:


1. 豬扒洗淨吸乾水份
2. 將鹽麹及香草均勻塗於豬扒上醃30分鐘
3. 塗油燒熱grill pan至大熱(出晒白煙)
4. 放入豬扒煎分半鐘
5. 將豬扒轉90度放再煎分半鐘
6. 反轉豬扒,重覆步驟 (4)-(5)
7. 熄火,灑上黑胡椒及香草即成

沒有留言:

張貼留言